18-12-2020 Новини
18 грудня в КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР з середнього ремонту вийшов на лінію тролейбус ЛАЗ №150, повідомляє офіційний портал Рівненської міської ради.
При ремонті тролейбуса замінено зовнішню обшивку кузова, яка була оздоблена декоративним профілем, проведена заміна ізоляційного покриття підлоги салону, замінено всі сидіння салону тролейбуса. Також на тролейбусі було поставлено нові передні шини та замінено колесні диски, встановлено новий компресор, новий карданний вал, замінено амортизатори підвіски, встановлено нові склоочисники, поставлено нові фари, нові акумуляторні батареї та нові елементи зовнішнього освітлення, поставлено нові плафони освітлення салону. Також було виконано заміну задніх гальмівних систем.
Внутрішню частину стелі салону оздоблено якісним спеціалізованим покриттям техноплит.
На тролейбусі були виконані роботи по ремонту каркасу кузова, ремонту механічної та пневматичної системи, проведено заміну задніх гальмівних камер енергоакумуляторів, замінено регулятори положення кузова. Також замінена підлога салону водостійкою фанерою та покрита спеціальним ізоляційним покриттям, яке оздоблено алюмінієвим кутником. Після виконання робіт тролейбус був пофарбований автомобільною фарбою.
В результаті проведеного тендеру за бюджетні кошти у комунальному підприємстві була придбана та змонтована сучасна установка тунельного типу для мийки тролейбусів.
Стаціонарна установка тунельного типу для мийки тролейбусів була введена в експлуатацію 22 жовтня 2020 року.
Стаціонарна установка складається із:
1. рамка подачі води під високим тиском ( принцип роботи керхера);
2. мийної машини тунельного типу (4 щіток);
3. системи подачі сушильного агенту для хімічної сушки ( воскування);
4. сушки тролейбусів на чотири вентилятора;
5. системи підігріву повітря сушки;
6. системи очищення та рециркуляції води ( при роботі на оборотній воді);
Максимальна продуктивність роботи стаціонарної установки тунельного типу - миття до 40 тролейбусів за годину (один тролейбус - 1,5 хв.).
Стаціонарна установка тунельного типу для мийки тролейбусів економічна (через системи очищення та рециркуляції води), екологічно чиста та високопродуктивна.
Директор КП «Рівнеелектроавтотранс» Валентин Ткачук розповів, що задоволений роботою підприємства та його новинками. Зазначив, що вкрай бракує водіїв тролейбусів, заробітна плата яких понад 14 тисяч гривень.